duminică, 5 decembrie 2010

Zi de stat in pat, aproape degeaba = (def) duminica

Hello,

Azi fiind duminica mi-am zis ca-mi trebuie o pauza. Nu din motivele la care v-ati putea astepta, gen: sunt obosit, plictisit, mi-a ajuns atata stres, etc..., ci pentru ca in cea mai mare parte a zilei mi-a fost cam lene :) Cred ca de fapt motivul principal este ca am senzatia ca astept ceva si nu se intampla acel ceva, desi n-as putea spune ce astept exact. Si ca sa nu se intample acel ceva necunoscut cand eu fac altceva, prefer sa nu fac nimic. In fond si Dumnezeu s-a odihnit in ziua a saptea :)


M-am prins acum jumatate de ora ce astept, dar era tarziu sa mai recuperez ziua stata in pat si nu prea cred ca vroiam s-o recuperez. Sincer ii astept pe fratele meu, Vlad, si pe Magda, sotia lui si , cum imi place mie sa-i spun, cumnata-mea. Am observat ca gradele de rudenie imi pun niste probleme si prefer sa dau detalii - de aici "sotia fratelui meu" si "cumnata mea" apar in aceeasi propozitie cand ma intreaba cineva pe cine astept. Locutiunea sinonima cred ca este pentru mine, ca sa-mi fixez gradul de rudenie in minte, dar sa nu discutam acum despre ce probleme am :)).


Vremea aici este... cred ca geroasa conform weather.com, pentru ca de iesit din spital nu m-am invrednicit. Ar fi -7 grade Celsius afara acum si din ce mai tin minte din ce mi-a zis bunicul, cand se opreste ninsoarea vremea devine geroasa. S-ar parea ca a avut dreptate cand mi-a spus, acum multi ani, si din pacate nu mai am cum sa-i confirm spusele. Ca orice copil incapatanat, cand mi-a spus am avut un raspuns stupid: "De unde poti sti cum e vremea, daca vremea e probabila? N-ai cum sa fii sigur". Nu prea ascultam cand suntem mici si nu avem incredere in experienta, dar totusi e bine sa dam cu capul de sus si sa ne convingem de niste adevaruri pe propria piele. Avand 1 metru si 90cm va imaginati cam de cate ori am dat eu cu capul de sus :))

Mi-am adus aminte acum de faptul pe care mi l-a reprosat o buna prietena ieri: nu scriu cu diacritice. Ca sa nu recunosc ca mi-e lene, mi-a venit repede o scuza destul de buna in minte: oamenii nu dau cautare in Google cu diacritice :)). Sunt bun la scuze stupide, dar unele chiar sunt bune, trebuie sa recunosc, chiar daca par subiectiv. O sa ma apuc de maine de scris cu diacritice. Voi ce parere aveti? Cu sau fara? Totusi cred ca o sa scriu in continuare fara - motivul invocat de mine pare totusi bun, cu cat ma gandesc mai mult.

E deja 6.30 in Romania si aici 5.30. Cred ca ma apuc sa ma mai uit la Two and a Half Men - chiar dragut si sec din cand in cand :) Ca sa va stric un pic cheful: Odihniti-va, maine cred ca aveti serviciu :))

O seara buna,

8 comentarii:

  1. Critice, diaCRITICE!
    De cele mai multe ori citesc blogarelile de pe telefon si simbianul cu stie ăurile, ţîurile, ăăăă şi şîurile, deci ignora "sfaturile", fie ele si bine intentionate.
    Urmatoarele "comentarii" probabil vor avea referinta la stilul beletristic, fontul prea banal. Io zic sa bagi un articol fara semne de punctuatie, litere ssau cifre, dar plin de intelesuri numai de Ei stiute. SUUCES!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Neatza Andrei,

    Lasa, mai bine fara diactritice :)) , vorba ta, pe google nu poti sa dai search cu diacritice :)).
    Si uite ca a venit si luni, am un chef nebun de a face ST-uri, probabil voi intra in "aplicatie" sa fac ceva experienta :)). Tu , cum te simti? Ai grija de tine si pofta mare sau stai ca pofta ai.. iti urez multa macare :P .

    Toate cele bune,
    Daniel

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Iaţcule :) Diseara scriu un paragraf fara semne de punctuatie si bag si multe cifre prin el :) Sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Neata Danut. Ce mai face berea cu numele tau? :)) Cam am pofta de mancare, un pic prea multa chiar. Azi intru si eu pe VPN. Nu stau continuu, sa nu-mi termine 1.5GB prea repede, ca astia micii, vienezii, au preturi cam mari la trafic - noi suntem mai smecheri si avem preturi mai mici. Bafta si spor

    RăspundețiȘtergere
  5. Neatza :)) , buna asta cu berea :)) .

    Lasa ca nu e nimic urgent , inca nu am inceput proiectul..te anunt.Bafta

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut! Fara diacritice, pls! :) Oricum suntem printre putinele natii care au diacritice, pana si pt noi devin anoste... Succesuri!!!
    P.S. Lasa VPN-ul, profita si fa ce-ti place, ca ce trebuie o sa tot faci ! Doru A.

    RăspundețiȘtergere
  7. Okie dokie: am votat fara diacritice :D Las VPN-ul pentru moment, ca oricum toate setarile sunt in germana si nu prea are cine sa mi le traduca acum. Ma mai uit un pic la Two and a Half Men pana vine asistenta cu perfuzia. Si dupa ce-mi pune perfuzia ma mai uit putin :)

    Sincer abia astept sa ajung iar la serviciu - imi lipseste si ma simt bine acolo. Toata lumea glumeste si avem o atmosfera diferita de alte locuri unde am lucrat :) E ca o familie un pic mai mare :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si e si mai frumos atunci cand o dam Loco ( . . .86 ) :)) . Dar pacat ca-s rai parintii :)) nu ne scot des in vacante =))

    Nu am avut timp sa fac nimic, m-a tot bazait Cosmin cu un link , sper sa vada si el asta >:) . Hai te pup si vizionare placuta.

    RăspundețiȘtergere