sâmbătă, 4 decembrie 2010

Sambata - prima zi de perfuzii, hold the schnitzel

Astazi am inceput perfuziile cu o perfuzie de 2 ore si atat, cu un medicament nou, Nelarabine, recomandat pentru limfoame care n-au raspuns la doua sau mai multe tratamente. Medicamentul e nou pentru mine, nu pentru Europa, care l-a acceptat in august 2007.
Pentru a nu ma obliga pe mine sa fiu atent la perfuzie au montat un aparat, caruia eu ii spun "picurator" pentru ca nu stiu cum se cheama de fapt, si care are un senzor pentru a numara picaturile si a seta presiunea pe fir ca sa dureze exact doua ore sau cat e nevoie - tehnologie :) Partea nu tocmai noua a fost ca, desi m-au atentionat ca o sa am greturi, iar n-am avut. Ba chiar mi s-a facut, ca de obicei, foarte foame la 10 minute dupa ce mi-au pus acul in vena. Cred ca in sufletul meu stiu ca o sa fiu intotdeauna cel putin plinut, dar ma uimeste intotdeauna cat de repede mi se face foame in situatii in care alti oameni probabil n-ar putea manca. Anyway, food is good :) Poate ca nu toate felurile sunt bune, dar sunt altfel ca in Romania: alte condimente, alte legume, alte mancaruri, alte sosuri si altfel amestecate

Ca sa nu generalizez totusi, mie mancatul mi se pare o placere de care n-ar trebui sa ne lipsim. Trebuie sa mancam de cel putin 3 ori pe zi ca sa fim sanatosi cat de cat si daca tot trebuie, macar sa ne placa. Mancatul ar trebui sa fie placerea pe care o experimentam cel mai des.

Ma duc sa vad daca mai pot primi ceva de mancare, pentru ca ma simt slabit - mi-e foame in continuare si magazinele de la parter sunt departe si mi-e un pic lene. Sigur primesc ceva de mancare cu fata asta de ochelarist blajin :)

O seara de sambata draguta ;)

2 comentarii:

  1. Ioteeee, altul ca mine!
    Deci cum sta treaba: rezist la orice, dar nu la tentatia de a imbuca ceva. MMMM Jniţîl!!?!??!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a cam ajuns cu "Jniţîl"-ul. As papa niste sarmalute un pic acre de la varza murata :)) Abia astept sa ajung iar acasa sa ma indop :)

    RăspundețiȘtergere