luni, 6 decembrie 2010

Zi de postat prezentarea scurta :))

Azi nu s-a intamplat mai nimic, in afara de o perfuzie de doua ore cu "picuratorul" si venirea lui Vlad si a Magdei in acest frumos oras de pe malul Dunarii albastre... Sunt aproape poet.
Magda a venit pentru serviciu,Vlad a venit sa ma ajute cu diverse chestii si ma ajuta in special moral - are bancuri gen Dexter sau Johnny Bravo, atat seci, cat si stupide - exact genul meu de banc :)) Daca nu era mai mic decat mine poate ziceam ca e mai matur ca mine, dar asa, avand eu 2.5 ani in plus de experienta vasta de viata, nu pot recunoaste. N-a stat prea mult, pentru ca unul dintre colegii de salon motaia si n-am vrut sa-l deranjam, dar se intoarce maine. Toata saptamana eu sunt Project Managerul project managerului (am scris cu litere mici ce post are el in organizarea mea) - eu ii fac orarul, eu semnez acceptanta :)) Smecherie totala. Deja ma simt mai bine numai cand ma gandesc ce putere am asupra lui acum :))

Hai sa postez prezentarea mea scurta, dar mai lunga de 1200 de caractere, pe o pagina separata la care ajungeti prin link-ul din partea de sus a paginii (Prezentarea mai lunga despre mine :)) - sa nu zic ca n-am scris si astazi.



Somn usor :) Maine va povestesc si reactia lui Vlad la postul meu. Abia astept sa-i vad fata cand vine la mine.

6 comentarii:

  1. Salut Andrei,

    E foarte bine ca ai ajuns PM , acum faci si tu munca cea mai grea :)). Era si cazul sa avansezi :)) . Stii, cand ziceam, ca noi stam pe bordura din fata piramidei? Uneori e greu sa ajungi si pe prima treapta a piramidei, am vazut ieri filmu' : "The Social Network" , l-a dus capu pe ala..acum e cel mai tanar miliardar..

    Foarte interesanta "prezentarea mai lunga despre mine" , o sa fie bine, asa cum a inceput totul, brusc, asa se va termina, de ras nu zic ca vei rade, pentru ca razi tot timpul , esti cel mai vesel dintre toti :)) .

    Azi nu am avut timp sa fac nimic ( cs) ( eroare 500 + connection error ) am fost prins cu alea din cauza asta am primit si eroarile :)), maine sper sa fiu mai liber si sa compesez timpul investit in alte preocupari :)). Incerc sa gasesc o solutie cu acele link-uri, vreau sa le vad reactia la ce le-am sugerat :)) , te voi tine la curent pe mail.

    Am fugit, ca am ramas fara baterie, ne auzim maine. Noapte buna Andrei.

    Toate cele bune,
    Daniel

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti spun eu de ce ai primit connection error. Pentru ca esti mult prea slab pentru acel server. Ti-a simtit slabiciunea.

    Cioini ai grija de tine. Am auzit ca sunt cam urate fetele pe acolo, sunt pe conformatie de tip Helga, Inga. Asa ca stai linistit si fa-te bine. Avme multe de facut, test drive wrx sti, saritul cu parasuta....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca sunteti impreuna si ca sunt cu tine saptamina asta.O zi cit mai buna si analize bune iti doresc.
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  4. Va pup pe toti si abia astept sa ma intorc. Da Cosmine, avem o gramada de facut :) Il luam si pe Dani la test? Ar trebui sa se descurce dupa bestia de Clio pe benzina :D Sper sa ma descur si eu cu 280 cai 4x4, dar ma ajuta experienta cu cuplul de pe Clio Diesel :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta da Andrei m-ai incurajat =)), dupa disel nu vei simti diferenta prea mare de cuplu al WRX STi-ului , doar saltul nu e asa mare...de la 68 de ponei la 280hp poor blood =)))

    La primele Lap-uri o sa va las sa notati, apoi va voi explica de ce acul acela sta doar pe zona rosie.

    RăspundețiȘtergere