marți, 7 decembrie 2010

Veste aiurea de primit dimineata :)

Scriu mai devreme astazi, pentru ca tocmai am primit o veste, dupa cum zice si titlul postului, cam aiurea de primit dimineata, pentru ca are potentialul sa strice cheful pentru toata ziua. Dar asta este daca vizita doctorilor este dimineata - poate reusesc o rascoala administrativa si primim vestile proaste seara ca sa dormim si sa le uitam pana a doua zi, si cele bune dimineata ca sa avem o zi mai buna dupa.
Tocmai am aflat de la doctorul curant ca maduva mea, pentru care am facut o punctie osoasa acum cateva zile, este afectata in proportie de 80%. O sa incerc sa scanez sau sa transcriu, si apoi sa traduc rezultatele acestei biopsii si sa le urc pe Picasa (puteti ajunge la poze sau la documente dand click pe cele doua slideshow-uri gen diapozitive din partea dreapta a paginii), care m-a ingrijorat un pic - acum 1 luna si ceva maduva mea era inca buna pentru autotransplant (din pacate nu stiu in ce proportie era si atunci afectata, dar incerc sa aflu, sa vad cam car e cresterea acestui procent). Totusi pe langa fatul ca e afectata intr-o proportie mare aceasta maduva, nu se schimba mare lucru in starea mea - tot catre transplant ma indrept, doar ca acum s-ar putea sa ma indrept mai repede.

Ei, asta este. Nu putem avea vesti bune in fiecare zi, totul e ca alea pe care le consideram a fi proaste sa ne fie indiferente sau sa nu fim constienti de cat de grave sunt :) Eu o sa ignor procentul de 80%. In fond am si 20% maduva buna - nu-s rau chiar de tot pana in maduva oaselor :)


Fug sa transcriu in germana rezultatul histopatologic al ganglionul si apoi rezultatul biopsiei maduvei osoase, si apoi incerc sa le traduc cu vreun translator de pe internet :) O sa fie distractiv cand o sa-l rog pe colegul de salon sa-mi verifice traducerea - am un coleg de salon foarte simpatic, cu prenumele de Wolfgang ca Mozart (doar suntem in Austria), care invata engleza stand cu mine in salon. Stand cu el in salon incep si eu sa invat cuvinte disparate in germana - acum stiu sa spun pofta buna :D

Am fugit la scris in germana :)) Revin dupa masa de pranz cu o postare normala - asta a fost un eveniment scos din context.

3 comentarii:

  1. Buna Andrei, trebuie sa fii optimist pentru ca nu ai incotro, incearca sa nu te ingrijorezi.....stiu ca suna ciudat dar nu stiu ce altceva sa te sfatuiesc! Toti suntem alaturi de tine cum putem si iti tinem pumnii. O sa se stranga si banii pentru transplant si totul va fi ok. Ai incredere! Te imbratisam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Andrei,

    Nu stiu ce as putea sa zic, decat....multa sanatate !!!
    Ma bucur ca ai reusit sa ajungi in Austria si sper sa reusesti sa strangi banii cat mai rpd si totul sa fie bine in final.
    O sa iti postez si eu link-ul catre blogul tau pe blogul meu, sper sa ajute...
    (sper sa reusesc azi ca momentan sunt in Italia pentru un PET si am o conexiune la internet de nu vrei sa stii...ma chinui de juma de ora sa iti postez astea 3 randuri)
    Numai ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am gasit blogul tau prin site-ul lui Daniel Raduta :) Inca nu prae m-am prins cum se comporta blogul asta si ma enerveaza niste chestii la el, dar invat incet incet. Nu e f user friendly cu mine :)) Bafta la PET si da-mi un semnal pe mess cand mai poti vorbi asu un mesaj aici sau la tine pe blog :) Sanatate maxima

    RăspundețiȘtergere