luni, 13 decembrie 2010

Saptamana mai buna sper ca incepe de maine

Buna seara doamnelor, domnisoarelor, domnilor si domnisorilor,

Intotdeauna am fost curios de ce cuvantul "domnisor" nu prea apare, toti prezentatorii rezumandu-se la doamne, domnisoare si domni. Cred ca doar cele trei categorii conteaza.
Baietii stie toata lumea ca se maturizeaza mai tarziu, cheltuiesc banii pe prostii, nu prea sunt interesati de apelarile politicoase (pentru ei nu prea conteaza daca ii apelezi cu bai, frate sau cu prenumele), deci nu conteaza prea tare ca si categorie. De abia cand ajung domni tind sa atraga atentia prezentatorilor. Asta e. Mai trebuie sa studiez subiectul.

Nici astazi nu am fost externat, dar sper ca maine... n-o sa mai fiu asa dezamagit. Stiu ca am valorile jos, stiu ca nu vor sa-si asume riscuri, si cred ca nici eu nu vreau, dar nu am pe cine sa dau vina si ma irita la culme asta. E ca atunci cand vine o grindina si iti cam strica masina. Esti nervos, dar nu prea e vina nimanui. Eventual a ta ca nu ai CASCO. Nici astazi nu s-a intamplat mare lucru in spital, doar ca am vorbit mai mult cu Herr Tobler, al carui prenume l-am aflat si este Robert. Dar imi place mai mult Herr Tobler (ca in Toblerone). De cand tot vin prin Viena, mai pentru distractie si bautura (nu zic femei ca sa nu credeti ca tratez femeile ca pe niste obiecte :)), mai pentru chimioterapie si teste, am vazut ca vienezii, sau doar cei pe care i-am intalnit, nu sunt vehementi cu nici un subiect. Pot avea o parere clara si bine definita legata de ceva, dar iti asculta punctul de vedere si nu sunt vehementi daca nu esti de acord cu ei. As fi curios sa vad o cearta intre ei, pentru ca pana acum n-am avut ocazia. Glumesc, dar cred ca m-ar face sa ma simt ca in Romania :))

Cred ca noi romanii suntem prea stresati si ne stresam singuri cu niste probleme care de fapt nu exista. V-ati intrebat vreodata de ce ne grabim intotdeauna, sau de ce claxonam non-stop, sau de ce suntem violenti verbal pentru niste motive cel putin stravezii? Eu cred ca este din cauza neaplicarii legii :) Daca s-ar aplica legile, oamenii, chiar daca ar fi la fel de nesimtiti, macar ar trai cu frica sa nu plateasca vreo amenda prea mare pentru nesimtirea care mi se pare ca ne inconjoara din ce in ce mai strans. De asta imi place in tarile din vestul Europei. Nu exista nici acolo caini cu covrigi in coada, dar grijile de baza, ca ce sa mananc maine, sau ce-i pun pe masa copilului, sau cat costa haine noi, cat costa mancarea, intretinerea si alte cheltuieli zilnice, nu sunt atat de mari. Sunt convins ca si in tarile asa zis civilizate exista coruptie si se fura (n-am inventat noi roata in domeniul asta), dar se fura pe ascuns, nu asa pe fata ca la noi. Pentru ca ei au legi care din cand in cand se aplica. Dar comentez degeaba, oricum nu se intampla nimic si am ajuns si eu ca multi romani care comenteaza, dar nu fac nimic. True :)

Hai sa va zic ce am de gand sa fac maine, in eventualitatea ca primesc externarea, entlassung pe germana :D Am de gand sa-mi iau bagajul, cunoscutii stiu ca nu prea desfac nimic din el si va spun imediat ce e in mintea mea si de ce nu o fac, sa ies pe poarta clinicii si sa nu ma mai intorc decat odata cu Mos Craciun, pe data de 25 decembrie.  Cred ca o sa vin mai devreme ca Mosul, pentru ca in timp ce el vine seara, eu trebuie sa vin pentru analize dimineata, sa vedem daca mai sunt bun de ceva dupa o saptamana si jumatate de libertate.

Sa-mi tineti pumnii maine, poate scap de aici, oricat de frumos ar fi :)

V-am pupat,

2 comentarii:

  1. Domnişor? E un pic desueto-caragealistic. Oricum io-s un domn, ce seriozitatea mea!

    Pe nemţălăi îi auzi cuţn "arschlo" si gata. La atit se rezuma "cearta" lor. Nu-a ca mine, capabili sa injure 5 ore fara sa repet un cuvint. Si asta pentru ca-s un domn si-s serios in toate demersurile pur romanesti. Inca n-am permis auto c-as claxona nonstop, chiar si in somn. Stranut fara sa pun mina la gura, arunc gunoaiele pe trotuare si asta doar pentru ca-s un domn. Respect legile strazii, avind un simt civic suburban. Si toate astea pentru ca-s un domn.
    Daca eram "domnisor", il asteptam pe Mos Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. ups!
    cred ca tre' sa-mi mut comentariul dinclo. uitasem :))

    RăspundețiȘtergere