marți, 14 decembrie 2010

Sa aveti o zi buna astazi.

A mea a inceput bine. A venit doctorul la vizita mai devreme, dar am mancat de pranz si a durat pana am savurat toate felurile. Analizele mele sunt din ce in ce mai bune, mai putin trombocitele care sunt in scadere. Asa ca voi avea o perfuzie cu un concentrat de trombocite.
Nu ajung diseara acasa, ci de abia joi, pentru ca joi dimineata mai am un control, un set de analize de sange si o discutie cu un alt doctor care imi va spune daca este ok sa zbor acasa sau nu. Sunt increzator si cred ca imi voi cumpara si biletul de avion pentru joi seara. Am cautat si biletul de intors in Viena deja, dar nu prea sunt zboruri in perioada 24-25 decembrie si cele care sunt sunt foarte scumpe. Trebuie sa vorbesc cu Mos Gerila sa-mi imprumute un ren, pentru ca sigur ies mai ieftin. Din pacate am fost sfatuit sa nu vin cu colegii mei, Cristi si Margineanu, pentru ca am inca valorile prea mici ca sa suport un drum lung, si va trebui sa zbor. Sa vedem ce solutie aleg pana la urma, sa nu periclitez nimic prea grav, nici sanatatea, nici portofelul.

Fug sa caut solutii pe net si se pare ca pot ajunge la petrecerea de Craciun :)

Vorbim mai pe seara,

3 comentarii:

  1. pe 24 ai 2 zboruri Tarom si 3 Austrian cu preturi cuprinse intre 150 si 173 euro, iar pe 25 ai un zbor austriam n(133 euro) si unul tarom (353 euro)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Pe pagina Austrian nu le gasesc pe cele de pe 25 :) E un singur zbor catre Viena din Bucuresti, si cel mai ieftin bilet este...611 euro :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cauta pe skyscanner.net ca sa ai toate companiile

    succes!

    RăspundețiȘtergere