luni, 13 decembrie 2010

'Neata,

Incep o saptamana noua, dar sper ca doar prima zi este in spital. Vedem dupa analize. Astazi nu prea mi-a placut cum m-au trezit - ori a venit masa prea devreme, ori m-am culcat prea tarziu aseara. Indiferent care a fost cauza, este vina lor.
A mea nu poate fi, pentru ca sunt subiectiv. Diseara se intalnesc niste prieteni ai mei cu "directoarea mea de programe" (sau de campanie publicitara :)) sa stabileasca strategia pentru perioada urmatoare. Mi-ar placea sa particip, dar doctorul tare mi-e ca o sa fie de alta parere. M-am trezit un pic vesel astazi, dar propria greutate corporala mi-a intunecat un pic fericirea. Lunea este ziua in care trebuie sa ne cantarim. Lunea trecuta aveam 89.8 kg. Lunea asta am 91.3 kg. Diferenta de 1.5 kg este acumularea de masa musculara cred, ca tesut adipos aveam deja cam mult :))

Mi-a trecut, sunt vesel iar. Am primit un telefon care mi-a marit starea de veselie - m-a sunat Cristi, un prieten si coleg. Are o lucrare in Germania si banuiesc ca il are si pe Margineanu cu el (alt prieten si coleg, care are o gramada de replici criminale), de care este nedespartit :). M-a sunat sa ma anunte ca au lucrarea saptamana asta si ca joi seara sunt in Viena, la intoarcere, si daca nu sunt in spital ma iau cu ei spre casa. Chiar daca n-o sa pot pleca (inca nu stiu care e recomandarea doctorului), mi-ar face mare placere sa-i vad :) O bucatica de Romanie in Viena. Nu pot cere mai mult in fiecare saptamana.Si daca am voie sa plec acasa vineri... O excursie de 2 zile cu masina cu Cristi si Margineanu ar fi me-mo-ra-bi-la. Asta ar fi incununarea anului asta, care n-a fost prea vesel. Dar dupa asa o excursie... n-as mai putea comenta nimic :) Sper sa am vesti bune cam intr-o ora :)

Astazi primeste mama testele HLA si astazi aflu daca o prietena a ei ma poate ajuta cu cautarea unui donator compatibil in Romania. Tineti-mi pumnii. Trebuie sa fie o zi buna, pentru ca de vreo ora imi bate soarele in geam si apoi in ochi. Mai am putin si cad din pat incercand sa ma feresc de el, pentru ca perdeaua e cam departe si nimeni nu isi da seama cata nevoie am sa fie trasa astfel incat sa ia atitudine si sa acopere soarele :))

Intru un pic pe net ca astept vizita.Vorbim mai tarziu. Sau scriu eu.

Sanatate maxima,

Un comentariu:

  1. Margineanu pe care-l stim cu totii? Ori e un "Margineanu" care face mai mult ca al' cintaretu?

    RăspundețiȘtergere