duminică, 12 decembrie 2010

Fara evenimente

Salut, Am intrat doar sa scriu ca astazi nu s-a prea intamplat nimic in spital. De fapt, nimic, nimic. M-am uitat la serial si am tot schimbat tema blogului. Pana la urma am revenit la cea initiala. A fost un fel de zi pierduta. Dar pierduta cu folos.
E un non-sens, dar cu un fel de sens pentru mine – sper ca sunt mai aproape de iesirea din spital. Nu prea e fun sa scriu, caci nu-mi vin idei daca nu s-a intamplat nimic.
Hai sa scriu despre ce nu s-a intamplat astazi. N-am muncit aproape deloc la blog, pentru ca mi-a fost un pic lene. Nu mi-am taiat unghiile de la manute, pentru ca mi-a fost lene de fiecare data sa ma intind dupa gentuta cu cosmetice. De asemenea nu am pus la locul lor in mapa analizele de sange de ieri si de astazi. Iata alte motive sa o consider o zi pierduta.
Am un singur motiv sa nu o consider pierduta – m-am jucat Monopoly. Pentru ca reteaua spitalului este f securizata, sau au un admin nu prea priceput care a preferat sa inchida toate porturile si majoritatea serviciilor, nu ma pot conecta la VPN-ul de la serviciu, nu ma pot juca Counter Strike, desi fiiind pe wireless nu cred ca puteam oricum, si nu pot scoate filme de pe vreun site de torrente din Romania. Asta este. In  situatia data ma joc Monopoly intr-un joc flash, pe net. Ma uit si la serialele pe care le am pe laptop, desi le parcurg intr-un mod ametitor de rapid. Am inceput sa le vad cu pauze, ca sa nu se termine inainte sa ies din camera asta.
Si mai am inca un motiv – astazi am invatat sa spun datele si zilele saptamanii in germana de la Herr Tobler. Mai am inca pana traduc ce-mi da Cezar (stie si el ca exagereaza), dar nu prea mult. In curand o sa vorbesc cursiv. Ma gandesc ca ar trebui sa ma tin macar de o limba pana la capat. Cu franceza, maghiara sau spaniola nu a prea mers. Macar cu germana sa ma tin de cuvant c-o invat, caci in fond este cea mai melodioasa :) )
Somn usor si o saptamana usoara si distractiva,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu