joi, 9 decembrie 2010

Postare noua pentru joi

Salut,

Am aflat ca nu-mi dau inca drumul de aici - doctorul a spus ca poate luni, daca am analizele stabile peste week-end. E totusi dragut ca la pensiune aici, cu servicii incluse (nu va ganditi la prostioare), numai ca e un pic cam scump. Trebuie sa ma concentrez sa-mi creasca leucocitele sau macar sa ramana la o valoare decenta - acum am 620 :( E un pic prea pic.
Toata dimineata am facut 3 bannere in Paint si pe un site de facut bannere gratis, dar fara prea multe optiuni. Am descoperit ca si Microsoft Office Picture Manager poate sa micsoreze poze/bannere, dar doar pastrand proportiile. Si daca eu vreau sa intind imaginea? Cred ca mai am de citit, poate nu am cautat pe unde trebuie. Oricum cu prima ocazie ii instalez si eu Photoshop-ul. Dupa ce-l instalez, macar n-o sa mai fiu frustrat ca nu stie programul ceva, ci o sa fiu pentru ca nu stiu eu :))

Am uitat sa va spun ca a plecat Wolfgang ieri din spital si am ramas doar cu Herr Tobbler (am uitat prenumele), dar care e comunicativ si mi-a scris pe o foaie cum se compun numerele si care sunt alea din care se compun cele compuse. Asta repetitie :)) Am primit de la un prieten si un blog despre cum pot invata germana rapid. In cateva zile cred ca o sa vorbesc cursiv :)) In locul lui Wolfgang a venit un om mai in varsta, pe care nu stiu cum il cheama, dar numele de familie este pe usa salonului - cand mai ies o sa ma uit. Acum sforaie si e galagios - poate nu ma uit cum il cheama pe usa :))

Astazi n-am avut decat 4 pastile de luat dimineata: una fungicida (anti-ciuperci sau anti-infectii din cauza unor agenti fungici - sper sa fie corect gramatical, desi suna fortat un pic), un antibiotic, una anti-inflamatorie si una nu stiu pentru ce :) Aia a fost cea mai buna la gust. Poate era doar un mini-drops.

Fug sa mananc masa de pranz caci am deja o ora de cand au adus-o si eu navighez pe net. Pamaaant :) De fapt: Pauzaaa. Same meaning.

Spor si realizari,

10 comentarii:

  1. Imi place cum scrii.Poate ti-ai gresit vocatia.Mai stii poate erai un poet,un cugetetor si nu stiai.Tot e bine ca descoperim acum si ne putem bucura si noi de tine.
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Salve Andrei!
    Sa ai pofta!
    Suntem aici multi si ne gandim la tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cioini, nu stiam ca se ascunde in tine un rapsod popular. Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc ca sunteti langa mine :) Conteaza, sa stiti. Ma mai apuca amocul din cand in cand, dar in ultimul timp deloc. Am ceva activitate p-aici si cand nu am ma grabeste Cosmin cu bannerele :))

    RăspundețiȘtergere
  5. suntem mult mai multi langa tine decat crezi...si unde-s multi puterea...iar amocul nu sporeste !! Simona A

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar, o reusita cu noile bannere. Ideea e de nota 10 (pe tine nu te mai laud, ca ti-o iei in cap) iar executia e super. Bravo, Cosmin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Andrei uite cum am utilizat bannerul tau! http://apeluriumanitare.wordpress.com/
    Fa-te cat mai curand sanatos!
    Te asteptam.
    Cei de la PAVEL

    RăspundețiȘtergere
  8. adevarat, scrii bine Jiji! Cat despre germana, am disponibile doua manuale de la Goethe Institut. Just let me know! (lass mich wissen?) :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru germana am un blog: http://germanfast.blogspot.com/

    Tare, nu? Cred ca asa invat mai repede. Deja stiu cifrele si nu sunt asa grele :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bre, am intrat si io pe http://germanfast.blogspot.com/. Am evoluat foarte, chiar foarte repede in vorbitul doicilandez. Nu m-a luat decit 8 ore sa invat a stranuta in limba lor. Pasul urmator va fi insa mai greu. Va trebui sa invat a ma culca intr-o germana veritabila, fara sforaituri sau alte interjectii mioritice.
    Auf wiedersehen guter freund.

    RăspundețiȘtergere