joi, 9 decembrie 2010

Cugetari tarzii sau cugetari in noaptea tarzie

Buna seara,

Am ajuns la concluzia ca e bine sa stai din cand in cand singur, sa nu vorbesti si sa te gandesti la prostii, ganduri neinsemnate si neimportante, gen: ce adidasi sa-mi iau, desi nu am nevoie pentru ca am 27 de perechi (ce vreti, am si eu o obsesie :));
ce telefon sa-mi iau, chiar daca nu-mi trebuie si la cat de impiedicat sunt il spal ca pe precedentul in prima luna de folosire; ce geaca sa-mi iau desi am 3 deja (una nu se pune pentru ca este noua, dar prea mare pentru mine); ce rucsac sa-mi iau, desi n-am mai fost pe munte intr-o drumetie de cel putin doi ani si trollerele sunt mult mai comode pentru caratul prin eroporturi sau masini; ce echipament de schi sa-mi iau, desi pentru inca 3 ani dupa transplant nu am voie sa merg la schi; ce ochelari de soare sa-mi iau, desi nu am voie sa stau la soare si de cele mai multe ori port ochelari de vedere; ce bocanci sa-mi iau, desi nu am nevoie pentru ca in Bucuresti nu e ca pe munte intotdeauna, si chiar daca este, am deja doua perechi de bocanci; ce echipament de snowboard sa-mi cumpar, caci poate n-o sa-mi mai placa schiul, desi nici snoboard n-am voie 3 ani dupa transplant... Si tot asa. Mai sunt cateva de enumerat, dar mai spun doar una: ma uit cat costa, in fiecare zi, masina mea preferata: Subaru Imprezza WRX STI. Banuiesc ca majoritatea varbatilor de pe site si-ar lua masina asta, daca nu ar avea familii sau alte chestii mai importante de facut cu banii. Banuiesc ca fetele citesc de cand am inceput sa zic ceva despre masina ata doar "bla bla bla ....some more bla.... and bla bla bla.". E de asteptat, totusi o sa mai scriu doua randuri dspre masina asta. E masina pe care orice barbat si-ar lua-o, nu pentru ca e practica si are portbagajul mare, nu pentru ca e frumoasa, pentru ca Subaru nu este celebru pentru design, ci pentru cum se aude si pentru cat de toleranta este cu incepatorii, cu al sau 4x4, care totusi pentru impatimiti nu diminueaza cu nimic placerea condusului. Dar mama cum suna. Asta e - am terminat despre masini in seara asta doamnelor si domnisoarelor.

Sa revenim. Eu pot sa inteleg femeile care-i cumpara cate ceva cand sunt suparate. Sincer, toti am fi mai fericiti daca barbatii ar accepta acest lucru: femeile merita sa-si cumpere ceva cand sunt suparate, dar sa nu depaseasca un buget rezonabil. Si zic asta subiectiv - sunt ca o femeie suparata acum si vreau sa-mi cumpar ceva :))

De o saptamana ma tot uit pe net dupa diverse chestii, care nu-mi trebuie, dar pe care le vreau fara sa-mi expic de ce, gen televizoare 3d, desi nimeni nicaieri nu ofera serviciul 3D pt Romania :)), gen laptop, desi am un laptop f bun de 17 inch, un rucsac de laptop, desi abia am primit unul senzational., si tot felul de dorinte "mici" fta de dorinta cea mai mare la care va asteptati toti... Sa fiu bogat :)) Glumesc, m-am lecuit de asta. Cum zicea Homer, "nimic nu-i este dat muritorului fara truda". Am ajuns la concluzia ca nu sunt afacerist, nu sunt bisnitar si nu pot sa castig bani necinstit. Deci am in fata mea o viata de munca, sper. Macar sa-mi placa. Si pentru ca toti stam la serviciu 8-9 sau chiar mai multe ore unii, sa va impartasesc una dintre strategiile mele de viata: la serviciu trebuie sa te simti bine! Fiind cea mai lunga perioada din fiecare zi pe care o petreci intr-un anume loc, macar fa-o sa conteze. La serviciu nu te duci doar pentru bani, desi probabil ca multi ar sta acasa daca ar fi bogati, ci te duci pentru o tigara fumata intr-o pauza cu colegii, pentru o cafea si o discutie inainte sa te apuci de treaba, pentru o gluma buna sau proasta, dar o gluma :) Sunt multe motive pentru care merita sa te duci la serviciu. De cand am intalnit distractia astacontinua numita limfom si acum leucemie, am ajuns sa apreciez serviciul chiar si mai mult decat il apreciam inainte. Puteam sa stau acasa si sa muncesc de acolo, dar 10 ore as fi stat singur si as fi vorbit prin e-mail-uri - aparea sigur o problema psihica nu asa usor de rezolvat in cateva luni. Asa la serviciu a fost mult mai ok :) Dar faceti cum vreti, fiecare are alta experienta la serviciu :)

Si ca incheiere, trebuie sa stiti ca sunt mai bine organizat ca fratele meu :)) Sunt mai matur, sunt casatorit spre deosebire de el, am o casa a mea spre deosebire de el, am un plan de viata spre deosebire de el :)) Cati m-ati crezut? Sincer? Hai sa scriu adevarul, ca altfel ma cam cafteste maine cand vine iar in vizita.

Este mai bine organizat ca mine, desi nu e mai ordonat  (macar atat, sa trag pe turta mea putina spuza), el e cel casatorit, nu eu, el e cel cu apartament, nu eu, el are un plan in viata, acum si eu :D Se pare ca toata lumea a avut dreptate cand a zis ca el este mai matur ca mine, dar cine sa-i creada? Si el se mai si joaca din cand in cand Starcraft 2 :)) E om matur, spuneti voi???

Noapte buna :)

13 comentarii:

  1. pana cand este valabil acest numar?
    0900 900 088 pentru 5 euro

    l-am preluat si eu pe blog de aici
    http://apeluriumanitare.wordpress.com/2010/12/09/salvati-l-pe-andrei-save-cioini/

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    L-ai luat in perioada de 10 minute cat a fost pe site :) Momentan nu este numarul meu inca, de abia de la 00.00 o sa fie. Am crezut ca e numarul meu de pe 7 dec cand s-a semnat contractul, dar este al meu de pe 10 dec :)

    Multumesc mult de tot :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum m-am prins, scuze :) Pe site-ul ala este deja, dar mai este o ora pana o sa fie al meu si sa-l urc si eu pe blog - este ok. Era pt o cauza buna si pana cum, numai ca nu stiu cauza :) s-ar putae sa fi fosto cauza mai buna ca a mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Al treilea comentariu sper sa-ti dea si raspunsul :) Numarul este valabikl de pe data de 10.12.2010 pana pe data de 09.03.2011.

    De ce intrebi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca chiar vrei sa stii si mie imi place masina aia.Daca vine de la tine trebuie sa ma gindesc de 2 ori,ca nu cumva sa fie ceva kamikaze.hahahahhahaahahah
    Sa fii tu sanatos ca eu o sa incerc sa mi-o cumpar.hahaahahahahaah
    te pupam si te asteptam acasa primadona!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru raspunsuri. Voi face mentiunea pe blog. Pentru cei care iti vor urmari cazul, ar fi de folos ca periodic sa scrii la donatii care este suma de care mai ai nevoie. sa treci si la tine pe blog perioada de valabilitate a numarului. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este chiar bine uneori sa fii singur, sa te gindesti la ale tale viitoare achizitii.
    Bancul e vechi, dar de mare actualitate. Se stie ca la Ele, punctul "G" este de cele mai multe ori usor de gasit - ultima litera din cuvintul shopping.
    La noi, satisfactia maxima este atunci cind ne luam cite ceva. DAR superutilul nou TV LED, ultimul DSLR cu obiectiv de 300, tlefonul cu 16G este aproape nimic fata de coniacul de dinainte si tigara de dupa.

    RăspundețiȘtergere
  8. P.S. IAr daca asta se consuma pe bancheta din spate a unui Subaru Imprezza, cu atit multumirea e mai mare :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Bai domnule Iatcu ia nu mai invata baiatul la prostii.
    Poti incerca cu mine.....
    maria

    RăspundețiȘtergere
  10. nu e chiar ok si fii singur...daca era ok , Adam ramanea singur cu TV, telefonul, masinutza..coniacul , tigara (dupa ce sa o mai fumeze?) si asa a aparut Eva, draga de ea ...asa a aparut si comertul si ...netul si competitia , asa in general ! Terapia prin shoping e buna, dar ce te faci cand cardul tau e subtirel? simplu: intri pe net , pui in cos, pui in cos, mai te uiti, pui in cos...trece timpul , imaginatia lucra, pui in cos....si la sfarsit ...stergi totul (asta daca intre timp nu ti-a picat netul!!) si te duci la culcare linistita !!! simona A
    PS : ce daca schiatul o sa fie interzis cativa ani,propun pescuitul in Delta !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. =))=)) io as incerca, da' mi-e frica sa nu mi-o fur. Stiind de existenta Codului penal, mi-e frica de pedepse.
    Buey da fraier sint. Nu era vorba de testat bancheta din spate ci de a o invata pe Maria prostioare. Ntz, ntz, da greu de cap is azi.

    Deci ashe sta treaba!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai dreptate Iatcu, tigara si coniacul sunt cele mai bune in momentele alea :) Si la cumparaturi online si eu sterg des tot cosul, pentru ca nu prea am nevoie de nimic, sunt mofturi doar :))

    Buna propunerea cu delta Simona :) Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  13. cred ca e buna , mai ales ca vei avea cazare gratuita (asta daca cei doi catzei Lolek si Bolek - stapanii curtii!) nu vor manca pana in primavara casa ! (pana acum au atacat polistiricul si stalpii terasei...)

    RăspundețiȘtergere