sâmbătă, 11 decembrie 2010

High on Life

Am auzit replica asta in ep 13 din seria 3 din Two and a Half Men, cand Charlie crede ca a gasit femeia vietii sale. Foarte interesant spus, si cred ca toti am patit-o, nu numai cand am gasit femeia sau barbatul vietii sau cand am crezut ca l-am gasit sau am gasit-o,
dar poate intr-o dimineata in care soarele ne batea in geam si nu aveam program sau aveam de facut ceva placut, si tot ce se intampla in jurul nostru parea ca se intampla pentru noi, cand tot ce faceam iesea bine, si toata lumea era draguta cu noi, cu mine sau cu tine :) E haios s-o vad intr-un film, pentru ca eu n-am mai patit-o de mult :)) Tocmai mi-a stricat ce vroiam sa scriu un doctor, care a zis ca o sa mi se faca o transfuzie, pentru ca stau cam prost cu valorile analizelor de sange... Cred ca daca nu-mi faceau analize astazi ma lasau in pace. Sunt prea organizati, dar pe termen lung cred ca-mi face bine ca sunt organizati :) O sa ma uit iar la serial cat timp picura sangele, nu ca-n filme si un pic mai artificial parca - are culoare de suc de zmeura proaspat. Si cum stiu de la parintii mei ca sucurile proaspete sunt bune... Ar trebui sa-mi placa si asta.
Hai sa vorbim despre altceva acum, nu despre dispozitia mea stricata cam usor. Cum petreceti finalurile astea de saptamana, cand se apropie sezonul de schi, sarbatorile?
Eu sper sa ies de aici sa pot ajunge sa iau cadouri :) Ar cam trebui, pentru ca de multe ori uit, dar de data asta am notat in agenda.

Have fun, keep the loved ones close,

Un comentariu:

  1. Unii dintre noi stau acasa (si calca munti de haine curate :))) si te citesc pe tine :)!

    RăspundețiȘtergere