joi, 2 decembrie 2010

Prima zi de spital vienez

Buna seara,

Oricat am vrut sa aman ziua de astazi, era clar ca totusi ajung si aici. Spitalul AKH nu se compara totusi cu nici un spital romanesc in care am fost. Chiar daca dimineata am asteptat aproape 3 ore pentru a fi internat si asezat la patul meu :)),
de aici incolo lucrurile stau un pic diferit fata de Romania: sunt foarte organizati, iar dotarile sunt demne de science-fiction (fata de cele cu care eram obisnuit). Asta nu inseamna ca functionarii de care m-am lovit la internare sunt mai destepti, departe de mine gandul asta, doar ca au procedurile bine puse la punct. Stiti reclama de la Pepsi cu "to the airport"? Cred ca daca pui maimutica aia la ghiseul de Internari sau Externari si o inveti procedura se va descurca ok.

Astazi mi-au luat iarasi sange pentru analize (mi-au scazut iarasi leucocitele, am 2800 si ceva), mi-au radiografiat plamanii si m-au pipait doua studente pentru examenul fiziologic. Maine am aflat ca voi avea o biopsie osoasa, pentru a vedea daca maduva mea e ok pentru autotransplantul de celule stem - se pare ca exista niste dubii dupa analizele de sange. Vedem maine :)

Se pare ca voi avea si un tratament nou, dar numele medicamentului nu l-am retinut. Mai intreb si maine cum se cheama si imi notez de data asta.

Patul e comod, am o telecomanda pentru lumina, radio si alarmarea asitentelor (cand am avut operatia pentru biopsie, la sectia ORL aveam o telecomanda si mai complexa - avea in plus comenzile pentru televizor si telefon). Tehnologia asta... O sa ma cam ingras - la toate mesele am cate trei feluri de mancare si sport nu prea fac. Bine ca am mouse-ul greu, sa mai fac un pic de exercitiu fizic :))

Mai scriu maine despre ce mai patesc.

Noapte buna

2 comentarii:

  1. Buna seara Andrei,
    Sper sa citim curand ca tratamentul e eficient si ai sa te faci bine;

    Laura C., RCA :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult :) Sper si eu sa scriu despre asta :)

    RăspundețiȘtergere